* بسم الله *چون دوست ، دشمن است ؛شکایت کجا برم ...- هیچوقت فکر نمیکردم مصداق این بیت بشم ...غمی هست روی قلبم که داره سنگینی میکنه ، بغضی هم هست که نمیشکنه ...و بین همه اینها امان از استیصاال ...یعنی م منو درگیرایی ذهنم...
ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 6:16